Hollerbach baalt na STVV-Cercle Brugge - Voetbalbelgie.be
Dit zijn dus zeer waardevolle punten. Maar om nu te spreken over het verleggen van onze ambities, blijf ik realistisch. Zijn we mathematisch zeker van het behoud? Neen, en wees maar zeker dat de ploegen onderin niet zomaar investeerden. Over de penalty wil ik me niet uitspreken, ik zag nog geen beelden en ik ben de eerste om te beseffen hoe moeilijk de taak van een scheidsrechter is. Overigens kon Bryan Reynolds na de pauze niet meer verder, hij is naar het ziekenhuis gebracht. We vrezen voor een sleutelbeenbreuk. Die ingreep (van Miangue, red) was echt gevaarlijk en op de man spelen.
Een vroege strafschop, vederlicht toegekend voor een duwfout van Velkovski op Akbunar, dwong de Bruggelingen meteen in de achtervolging. De inspiratie ontbrak met name bij patronenlegger Hotic om zijn team op sleeptouw te nemen, en de Kempenaars verdedigdeen hun voorsprong met hand en tand. Een fel betwist maar al bij al weinig hoogstaand duel in de buik van de klassering eindigde met heel veel spanning en nog meer ongenoegen op de tribunes. Ref De Cremer liet immers na Fixelles in de eerste helft uit te sluiten na een overtreding op Lopes waarvoor de Brusselaar altijd een tweede gele kaart had moeten krijgen, en haalde zich ook de banbliksems van het Brugse publiek op de hals door enkele dubieuze ingrepen op Denkey en veel tijdrekken van Westerlo-doelman Bolat onbetraft te laten. Die Sinan Bolat kroonde zich uiteindelijk tot matchwinnaar voor de bezoekers.
Cercle Brugge TV-Schema's, Wedstrijden, Uitslagen, Nieuws
Hij had uitstekende reddingen in huis op een poging van dichtbij van de pas ingevallen Gboho en op een harde schuiver van Vanhoutte. In de slotminuut van de extra tijd hield hij ook nog een knal van Somers tegen. Voor de pauze had de Turkse keeper nochtans geluk gehad toen hij slecht ontzette in de voeten van Hotic, maar Ueda de gelijkmaker vanuit duidelijk buitenspel binnentikte. Westerlo pakt daarmee zes op zes tegen Cercle Brugge dit seizoen, want het won ook al op de openingsspeeldag van de Vereniging (2-0, met toen wél een rode kaart na dubbel geel voor Popovic vanwege... ref De Cremer).
Voorbeschouwing Cercle Brugge - Standard Luik 04-02-2023
be volg live radio:18:00radio 1 luister livevoetbalSeraing - OH LeuvenJupiler Pro Leaguetv: - site/app:18:15sporza. be volg live radio:18:00radio 1 luister livezo 05/02veldrijdenmannen junioren WK Hoogerheide tv:10:45canvassite/app:10:45sporza. be kijk live play smallradio: - veldrijdenvrouwen beloften WK Hoogerheide tv:12:45canvassite/app:12:45sporza. be kijk live play smallradio:13:00radio 1 luister liveveldrijdenmannen elite WK Hoogerheide tv:13:30éénsite/app:13:30sporza. be kijk live play smallradio:13:00radio 1 luister livevoetbalKV Mechelen - CharleroiJupiler Pro Leaguetv: - site/app:16:00sporza. be volg live radio:13:00radio 1 luister livevoetbalAntwerp - Club BruggeJupiler Pro Leaguetv: - site/app:13:30sporza.
K. Beerschot V.A. LIVE - Gazet van Antwerpen
Maar om nu te spreken over het verleggen van onze ambities, blijf ik realistisch. Zijn we mathematisch zeker van het behoud? Neen, en wees maar zeker dat de ploegen onderin niet zomaar investeerden. Over de penalty wil ik me niet uitspreken, ik zag nog geen beelden en ik ben de eerste om te beseffen hoe moeilijk de taak van een scheidsrechter is. Overigens kon Bryan Reynolds na de pauze niet meer verder, hij is naar het ziekenhuis gebracht. We vrezen voor een sleutelbeenbreuk. Die ingreep (van Miangue, red) was echt gevaarlijk en op de man spelen. ” Miron Muslic: “Duidelijke penaltyfout op Denkey” Frustratie op de tribunes bij de supporters van Cercle Brugge, veel spelers ook die na afloop de scheidsrechter geen hand gingen geven.
Hollerbach baalt na STVV-Cercle BruggeGeen negen op negen voor STVV. Na zeges bij Westerlo en Seraing liep het fout tegen Cercle Brugge. Net op het moment dat een Truiens doelpunt in de lucht hing, sloegen de bezoekers op de counter toe. Bernd Hollerbach sloeg een diepe zicht na het laatste fluitsignaal. “We wisten wat we vandaag moesten doen: met veel energie spelen en de strijd voor de tweede bal winnen. We waren verrast met wat Cercle Brugge de eerste tien minuten bracht. Daarna namen we het goed over”, stelde Bernd Hollerbach na de 0-1 nederlaag.
Hesgoal CERCLE BRUGGE-Standard Liège. Waar gratis ?
Ronny Deila voor Cercle-Standard: "Het is heel moeilijk om
Westerlo klimt naast Standard na zege met vederlichte penalty op Cercle Brugge Westerlo klimt naast Standard na zege met vederlichte penalty op Cercle Brugge | Jupiler Pro League | hln. be Menu Sluit Volledig scherm © BELGA Jupiler Pro LeagueWesterlo won op Cercle Brugge met het kleinste verschil en zonder veel overschot. Voor de Kemphanen betekent het dat ze zich naast Standard op de zesde plaats in de rangschikking hijsen en een goede zaak doen in de strijd om een ticket voor de Europe Play-Offs. LUVM / OSD 07-01-23, 19:49 Laatste update: 09-01-23, 00:28 Na zeven wedstrijden op rij zonder nederlaag, liep Cercle Brugge tegen Westerlo zijn tweede competitienederlaag onder het sportieve bewind van Miron Muslic op. Een vroege strafschop, vederlicht toegekend voor een duwfout van Velkovski op Akbunar, dwong de Bruggelingen meteen in de achtervolging.
” Miron Muslic: “Duidelijke penaltyfout op Denkey” Frustratie op de tribunes bij de supporters van Cercle Brugge, veel spelers ook die na afloop de scheidsrechter geen hand gingen geven. Maar geen sneer richting Wesli De Cremer vanwege de Brugse coach. Dat zijn ploeg zowel in Gent als in Mechelen met tien eindigde na betwist dubbel geel voor Deman, terwijl Fixelles nu aan een uitsluiting ontsnapte, leidt bij Muslic niet tot complottheorieën. “Ik vond de strafschopfout in ons nadeel zeer licht en ik zag wél een duidelijke overtreding op Kevin Denkey in de tweede helft, maar ik zal de laatste zijn die naar de scheidsrechter wijst om deze nederlaag te verklaren”, zei Muslic.
Ronny Deila voor Cercle-Standard: "Het is heel moeilijk om tegen zo'n team te strijden"Deze zaterdagmiddag reist Standard af naar Brugge om Cercle te bekampen. Van onderschatting is er bij de Luikenaars geen sprake. Ronny Deila kan komend weekend rekenen op een bijna volledige fitte kern voor de trip naar Brugge, behalve Ngoy, Dewaele en Emond. Het gaat echter steeds beter met Emond. "Hij is op de terugweg en heeft zijn glimlach teruggevonden. Hij heeft geen pijn meer. Hij kan binnen drie tot vier weken terugkeren in de competitie", vertrouwde de T1 van de 'Rouches' toe aan de verzamelde pers tijdens de persconferentie voor de wedstrijd tegen Cercle Brugge.
Cercle Brugge - Facebook
De inspiratie ontbrak met name bij patronenlegger Hotic om zijn team op sleeptouw te nemen, en de Kempenaars verdedigdeen hun voorsprong met hand en tand. Een fel betwist maar al bij al weinig hoogstaand duel in de buik van de klassering eindigde met heel veel spanning en nog meer ongenoegen op de tribunes. Ref De Cremer liet immers na Fixelles in de eerste helft uit te sluiten na een overtreding op Lopes waarvoor de Brusselaar altijd een tweede gele kaart had moeten krijgen, en haalde zich ook de banbliksems van het Brugse publiek op de hals door enkele dubieuze ingrepen op Denkey en veel tijdrekken van Westerlo-doelman Bolat onbetraft te laten. Die Sinan Bolat kroonde zich uiteindelijk tot matchwinnaar voor de bezoekers.
“Kijk, als verdediger moet je je handen thuishouden, en in sommige fases zou de scheidsrechter wel wat hulp mogen krijgen. ”“We kenden de smaak van een nederlaag al een tijdje niet meer, dus dit was zeker geen leuke avond”, vervolgde de Bosnische Oostenrijker. “Maar we moeten ook naar onze eigen tekortkomingen durven kijken.
KV Mechelen - Cercle Brugge » Tussenstand & Live stream +
Hij had uitstekende reddingen in huis op een poging van dichtbij van de pas ingevallen Gboho en op een harde schuiver van Vanhoutte. In de slotminuut van de extra tijd hield hij ook nog een knal van Somers tegen. Voor de pauze had de Turkse keeper nochtans geluk gehad toen hij slecht ontzette in de voeten van Hotic, maar Ueda de gelijkmaker vanuit duidelijk buitenspel binnentikte. Westerlo pakt daarmee zes op zes tegen Cercle Brugge dit seizoen, want het won ook al op de openingsspeeldag van de Vereniging (2-0, met toen wél een rode kaart na dubbel geel voor Popovic vanwege... ref De Cremer). Westerlo pakte ook alle zes de punten in het Jan Breydelstadion dit seizoen, waar het eerder met 0-2 kwam winnen van Club Brugge.
be kijk live play smallradio:13:00radio 1 luister livevoetbalCercle Brugge - StandardJupiler Pro Leaguetv: - site/app:16:00sporza. be volg live radio:13:00radio 1 luister livevoetbalEupen - WesterloJupiler Pro Leaguetv: - site/app:18:15sporza. be volg live radio:18:00radio 1 luister livevoetbalSTVV - KV KortrijkJupiler Pro Leaguetv: - site/app:20:45sporza.
Westerlo pakte ook alle zes de punten in het Jan Breydelstadion dit seizoen, waar het eerder met 0-2 kwam winnen van Club Brugge. En: in al zijn confrontaties met West-Vlaamse clubs hield Sinan Bolat dit seizoen de nul. Jonas De Roeck: “Grote stap voor de groep” Westerlo-coach Jonas De Roeck was niet te beroerd om toe te geven dat zijn team op een diefje met de drie punten aan de haal ging op Cercle Brugge. “We speelden zeker niet onze beste wedstrijd, maar op mentaal vlak zette mijn groep hier een grote stap voorwaarts. We hielden in moeilijke omstandigheden stand en lieten ons emotioneel niet van de wijs brengen. Dit zijn dus zeer waardevolle punten.
Maar geen sneer richting Wesli De Cremer vanwege de Brugse coach. Dat zijn ploeg zowel in Gent als in Mechelen met tien eindigde na betwist dubbel geel voor Deman, terwijl Fixelles nu aan een uitsluiting ontsnapte, leidt bij Muslic niet tot complottheorieën. “Ik vond de strafschopfout in ons nadeel zeer licht en ik zag wél een duidelijke overtreding op Kevin Denkey in de tweede helft, maar ik zal de laatste zijn die naar de scheidsrechter wijst om deze nederlaag te verklaren”, zei Muslic. “Kijk, als verdediger moet je je handen thuishouden, en in sommige fases zou de scheidsrechter wel wat hulp mogen krijgen. ”“We kenden de smaak van een nederlaag al een tijdje niet meer, dus dit was zeker geen leuke avond”, vervolgde de Bosnische Oostenrijker. “Maar we moeten ook naar onze eigen tekortkomingen durven kijken.
Standard Liege v Cercle Brugge on Livestream
Westerlo klimt naast Standard na zege met vederlichte penalty op Cercle Brugge Westerlo klimt naast Standard na zege met vederlichte penalty op Cercle Brugge | Jupiler Pro League | hln. be Menu Sluit Volledig scherm © BELGA Jupiler Pro LeagueWesterlo won op Cercle Brugge met het kleinste verschil en zonder veel overschot. Voor de Kemphanen betekent het dat ze zich naast Standard op de zesde plaats in de rangschikking hijsen en een goede zaak doen in de strijd om een ticket voor de Europe Play-Offs. LUVM / OSD 07-01-23, 19:49 Laatste update: 09-01-23, 00:28 Na zeven wedstrijden op rij zonder nederlaag, liep Cercle Brugge tegen Westerlo zijn tweede competitienederlaag onder het sportieve bewind van Miron Muslic op.
"Het wordt een moeilijke wedstrijd. Sinds ze van coach zijn gewisseld, zitten ze in een heel goede dynamiek. Cercle speelt een direct en intensief spel met veel druk naar voren. Het is erg moeilijk om tegen zo'n team te spelen. Je moet kunnen reageren en je tempo aan te passen. We moeten klaar zijn om te vechten", aldus de Noorse trainer die zijn aanvalsduo Ohio en Perica opnieuw kan opstellen. "Het is inderdaad een mogelijkheid. Ze weten hoe ze samen moeten evolueren en hebben mooie dingen laten zien tegen Eupen. Ik was echt tevreden en gelukkig na hun wedstrijd.
Cercle Brugge - De Standaard Mobile
programmagidselektronische programma gidsvandaagsport/programmawedstrijdtvsite/appradioveldrijdenvrouwen junioren WK Hoogerheide tv:10:45éénsite/app:10:45sporza. be kijk live play smallradio: - veldrijdenmannen beloften WK Hoogerheide tv:12:40canvassite/app:12:40sporza. be kijk live play smallradio: - veldrijdenvrouwen elite WK Hoogerheide tv:13:30éénsite/app:13:30sporza.
En: in al zijn confrontaties met West-Vlaamse clubs hield Sinan Bolat dit seizoen de nul. Jonas De Roeck: “Grote stap voor de groep” Westerlo-coach Jonas De Roeck was niet te beroerd om toe te geven dat zijn team op een diefje met de drie punten aan de haal ging op Cercle Brugge. “We speelden zeker niet onze beste wedstrijd, maar op mentaal vlak zette mijn groep hier een grote stap voorwaarts. We hielden in moeilijke omstandigheden stand en lieten ons emotioneel niet van de wijs brengen.
Watch Cercle Brugge Live Stream | DAZN JP