99 / 24 uur Je hebt 24 uur toegang tot alle wedstrijden van de Jupiler Pro League, Challenger Pro League, het beste van de Lotto Super League, E-Sports, Ligue 1, LaLiga, Serie A, Bundesliga, FA Cup, MLS, NBA, UFC en meer, live of uitgesteld. Toegang tot ontelbaar veel documentaire-content, interviews, huisgemaakte reportages en programma's Bestel nu Deze dagpas is 24 uur geldig en gaat van start vanaf de aankoop. Per abonnement kan u 1 stream tegelijk bekijken, in full HD.
KRC Genk: Kampioen 1999, 2002, 2011, 2019
Gent vs Genk live stream, score and H2H - scoreaxis.com
Gaspar is deze week helaas op 56-jarige leeftijd overleden. Tien jaar geleden richtte hij in Roeselare Tatanka op, de enige supportersclub van KAA Gent in West-Vlaanderen. Gaspar was ook heel actief in het bestuur van de Supportersfederatie en was een voortrekker van de Supportersraad. De Buffalo-familie zal hem missen. Zondag zorgen we samen met de supporters voor een mooi eerbetoon! #COBW #GNTGNK Transfer Gift Orban: "Hier tekenen was het enige dat telde" Onze nieuwste aanwinst Gift Emmanuel Orban heeft zijn eerste dagen als Buffalo achter de rug. Dinsdagavond tekende hij een contract tot 2027 en intussen werd hij ook voorgesteld aan de pers. De jonge Nigeriaanse spits legde er onder meer uit wat tekenen bij de Buffalo's voor hem betekent.
Gent - Genk: Live broadcast listings (TV, live streaming, radio)
Van 16u tot 17u45 is je vierde consumptie gratis! AFTRAP DOOR JACKY PEETERS EN GILIAN Tussen 2000 en 2004 speelde Jacky Peeters 137 matchen voor onze club. 'Super Jack' zal samen met de winnaar van Comeback van het Jaar, Gilian De Wolf, de aftrap geven. De 14-jarige Gilian knokte terug na een hartaanval en komt zijn favoriete Buffalo's aanmoedigen.
KAA Gent - YouTube
Jupiler Pro League | Live of in replay, nieuws en video
De goede raad krijgt hij van zijn vader, Patrick Asselman, die als profvoetballer furore maakte bij onder meer Standard en KV Mechelen. Wout beschikt als een echte nummer 6 over een zeer goeie basistechniek en koppelt vista aan een zuivere passing. Hij houdt het graag sober en eenvoudig om in functie van zijn team de juiste balans te verzorgen. Onder Emilio Ferrera zet hij stappen bij Jong KAA Gent. De club gelooft in zijn kwaliteiten en wenst hem alle succes toe. Go Wout! #COBW #GENERATIEGENT Wednesday 01 February 2023 De Vlieger 2025 Vandaag tekende Tibe De Vlieger (17) een nieuw contract bij KAA Gent.
Pro league football | Eleven SportsDeze week Live op Eleven WEKELIJKS MEER DAN 40 TOPWEDSTRIJDEN UIT DE JUPILER PRO LEAGUE, CHALLENGER PRO LEAGUE, LOTTO SUPER LEAGUE, LIGUE 1, LALIGA, SERIE A, BUNDESLIGA, FA CUP, NBA, NFL, UFC EN NOG VEEL MEER. Sun 05 Feb|13:00| Royal Antwerp FCRoyal Antwerp FCVSClub Brugge KVClub Brugge KV Sun 05 Feb|20:50| Royale Union St. -GilloiseRoyale Union St. -GilloiseVSSV Zulte WaregemSV Zulte Waregem Sun 05 Feb|15:40| KV MechelenKV MechelenVSRoyal Charleroi Sporting...
De jonge aanvallende middenvelder die uitkomt voor Jong KAA Gent speelt al sinds de U10 in onze kleuren en beschikt over verschillende kwaliteiten op het veld. Hij heeft vista en weet zich slim te positioneren tussen de linies. Hij helpt het team door af en toe een goal mee te pikken en te infiltreren zonder bal. Door zijn voetbalkwaliteiten, zijn harde werk en zijn mentaliteit werd hij eind vorig jaar beloond met zijn eerste profcontract. Een jaar later wordt dat contract verlengd tot 2025. Proficiat Tibe! #GENERATIEGENT #COBW Tuesday 31 January 2023 Welcome Gift! KAA Gent is blij om de komst van Gift Emmanuel Orban te mogen aankondigen! De Nigeriaanse aanvaller is 20 jaar en komt over van de Noorse club Stabæk Fotball. Bij Stabæk was Gift afgelopen seizoen goed voor 19 doelpunten in 24 wedstrijden.
Ook hoofdscout Samuel Cardenas gaf tekst en uitleg. Gift Orban: "Dinsdagmorgen stond ik nog op training" De jonge Nigeriaan stond de journalisten te woord in het Frans. Hij zag het levenslicht in Togo en woonde er de eerste jaren van zijn leven voor hij naar Nigeria verhuisde. De 20-jarige Gift deed het verhaal van zijn "transfer deadline day": "Dinsdagmorgen stond ik in Noorwegen op het trainingsveld toen ik telefoon kreeg en mijn manager me zei dat ik naar Gent kon. Sindsdien ging het bijzonder snel.
Live wedstrijden Jupiler Pro League 2022/2023 stream
KAA Gent - KRC Genk » Tussenstand & Live stream + Odds
GENK-Gent LIVE STREAM Kijken. Waar gratis?
Royal Charleroi Sporting ClubVSRFC SeraingRFC Seraing Sat 11 Feb|15:45| SK BeverenSK BeverenVSFCV Dender EHFCV Dender EH Sat 11 Feb|20:40| SL 16 FCSL 16 FCVSClub NXTClub NXT Neem een pas en start met streamen op al jouw toestellen MET EEN STREAMINGPAS VAN ELEVEN KUNT U ÉÉN STREAM PER KEER BEKIJKEN, IN FULL HD. DE ELEVEN BELGIUM APPLICATIE IS BESCHIKBAAR OP APPLE TV, CHROMECAST, SAMSUNG TV, ANDROID TV, COMPUTER, SMARTPHONE EN TABLET. All Access Jaarpas €169 / jaar De ultieme sportbeleving.
Ik werk hard en leef voor het spel. Ik droom van het hoogste maar eerst ga ik hier hard werken en alles geven voor deze mooie club. Ik wil groeien en leren en dat kan hier met vertrouwen van de club, de coach en ploegmaats. " Jeugd Ook Wout Asselman verlengt zijn contract! Na Tibe De Vlieger heeft ploeggenoot Wout Asselman zijn contract bij KAA Gent verlengd. Eind vorig jaar tekende de nu 18-jarige Wout zijn eerste profcontract in de Ghelamco Arena. Een jaar later wordt dat verlengd tot 2026. Na een tussenstap bij Anderlecht verdedigt Wout onze kleuren sinds de U16.
KRC Genk - Livestream voetbal kijken - Jupiler League